SAP Maintenance w firmie

Po zakupieniu systemu i wdrożeniu go do swojego przedsiębiorstwa może paść pytanie, czy wsparcie posprzedażowe jest konieczne, czy to pieniądze niepotrzebnie wydane. Jest to bardzo ważny aspekt, który przydaje się, kiedy firma ma problemy z systemem. Co więcej, naprawdę niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z faktu, że może jeszcze bardziej rozwijać się i swoją firmę, korzystając z SAP Maintenance.

Zakup systemu i co dalej? Utrzymanie systemu SAP

Po zakupieniu systemu i wdrożeniu go do swojego przedsiębiorstwa może paść pytanie, czy wsparcie posprzedażowe jest konieczne, czy to pieniądze niepotrzebnie wydane.

Szczególnie, że pojawia się jeszcze jeden problem, a mianowicie pytanie, kto będzie się zajmować się administracją wprowadzonego systemu SAP w firmie. Można ją prowadzić dwojako, a decyzja zależy od właściciela. Więcej na ten temat znajduje się w poniższym tekście.

Administracja systemami SAP

Posiadając system SAP ktoś musi się zająć się administracją systemu SAP. Można podejść do tematu dwutorowo: albo zajmuje się tym ktoś wewnątrz przedsiębiorstwa, albo zatrudnia się do tego zadania firmę outsourcingową. Jeśli czujemy, że nie damy sobie rady z administrowaniem systemami SAP, możemy skorzystać z pomocy Parterów SAP. Wielu z nich zajmuje się administrowaniem. Można wybierać z dwóch opcji obsługi: wersji podstawowej oraz rozszerzonej.

  Klienci wypożyczalni lawet z poznania